Ha...Ha...Ha....

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

Ha...Ha...Ha....

Post  ayeesha on Fri Jan 09, 2009 3:57 am












ayeesha
Admin

Posts : 147
Join date : 2008-12-28
Age : 38
Location : Cheras, KL

View user profile http://frenz.userboard.net

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  Dato' K on Tue Jan 20, 2009 9:29 am

saye ni bab2 e-mail kartun, takleh post kat sini lah..e-mail yang bebudak nih kasik seme 18 SX punye..kang tak pasal2 aku kena ban ngan cicakgirl a.k.a mek sah
avatar
Dato' K

Posts : 436
Join date : 2009-01-17
Age : 38
Location : seremban 2, cheroh darul makmur

View user profile

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  ayeesha on Tue Jan 20, 2009 1:36 pm

Ehem....emel yg sx tu....anta personally dlm emel la. Klau posting gak kt sini.....sah2 kena lastik dgn kita. hehehe pirat Gmbr yg gruesome2.....mintak dijauhkn jgk....takut nanti dpt nightmare plak. pale affraid.....payah plak nanti kena bukak tajuk kaunselling.....hehehe....hei, bagus jgk idea tu. Idea nanti leh bukak topik ruangan masalah.

ayeesha
Admin

Posts : 147
Join date : 2008-12-28
Age : 38
Location : Cheras, KL

View user profile http://frenz.userboard.net

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  normazura on Tue Jan 20, 2009 6:53 pm

korang berdua nih bukan ke suci murni .... sesuci embun pagi, time sekolah dulu ... heren aku .... anasir apa yg dah masuk kat minda korang nih .... apa apa pun .... asal kowang heppy la ....
avatar
normazura

Posts : 240
Join date : 2009-01-19
Age : 38
Location : kg jeruas, sega raub @ sri andalas, klang

View user profile

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  shamshillah on Wed Jan 21, 2009 12:41 am

people change with time...cewah

shamshillah

Posts : 316
Join date : 2009-01-20

View user profile

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  Dato' K on Wed Jan 21, 2009 1:09 pm

cihh, korang yang bujang2 ni seme budak2 hingusan lagi..mana leh involve ngan 18 sx..weii, 18 sx bukan semestinye porno la...huhuhuhuh
avatar
Dato' K

Posts : 436
Join date : 2009-01-17
Age : 38
Location : seremban 2, cheroh darul makmur

View user profile

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  ayeesha on Wed Jan 21, 2009 1:24 pm

Haaa....18sx bukan porno??? Oooo...abis tue, sex tu maknanya....male / female je la?? hahahaha.... Razz Suspect

ayeesha
Admin

Posts : 147
Join date : 2008-12-28
Age : 38
Location : Cheras, KL

View user profile http://frenz.userboard.net

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  Dato' K on Wed Jan 21, 2009 1:49 pm

huuuuuuu..cicak..ganas2..
avatar
Dato' K

Posts : 436
Join date : 2009-01-17
Age : 38
Location : seremban 2, cheroh darul makmur

View user profile

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  normazura on Wed Jan 21, 2009 11:12 pm

i still cant believe this .... this two innocent girl n boy ..... totally change ..... naik tak kenai aku ...... scratch ..... susah ati aku ...... kamal n ayeesha .......
avatar
normazura

Posts : 240
Join date : 2009-01-19
Age : 38
Location : kg jeruas, sega raub @ sri andalas, klang

View user profile

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  Dato' K on Thu Jan 22, 2009 9:49 am

aaaaa...bukan aku mula aaaa...cicak la provoke aku... Evil or Very Mad
avatar
Dato' K

Posts : 436
Join date : 2009-01-17
Age : 38
Location : seremban 2, cheroh darul makmur

View user profile

Back to top Go down

Just for laugh...

Post  musliha mustapha on Tue Jan 27, 2009 3:07 pm

Janda Yang Dahaga

Disini saya ingin menceritakan sebuah kisah mengenai seorang janda
yang baru sahaja kematian suami.... Hasnah seorang janda kaya yang
baru sahaja kematian suaminya akibat kemalangan jalanraya.
Beliau masih muda lagi dan mempunyai potongan badan yang cantik.
Sejak kematian suaminya, beliau sentiasa diusik oleh
jejaka-jejaka kampung yang sudah lama memendam rasa kepadanya.
Namun begitu, Hasnah tidak pernah melayan kerana pemuda-pemuda
kampung tersebut, kerana hatinya masih lagi merindui arwah
suaminya... Walaupun.... hatinya berasa
sepi ketika waktu ini. Lebih-lebih lagi di waktu malam . Rasa
sepi
hatinya tiada siapa yang tahu... Pada satu malam, kira-kira
pukul 2
pagi.... beliau bangun dari katilnya... badannya terasa
panas....
tekaknya terasa haus.... beliau terasa begitu dahaga sekali.
Beliau
bangun dan keluar dari bilik menuju ke dapur.. sampai di dapur...
beliau terus membuka peti ais dan mengambil sebotol air sejuk....
beliau tuang ke dalam cawan dan meminumya...
Setelah meminum air tersebut.. beliau kembali kedalam bilik dan
tidur semula... Sekian terimakasih, itulah kisah seorang
janda yang dahaga........... Wah, sepenuh hati korang mambaca
nyer.
Ha...haa...haaa....
Laughing
avatar
musliha mustapha

Posts : 762
Join date : 2009-01-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  musliha mustapha on Tue Jan 27, 2009 3:35 pm

Lupa jalan pulang

Jenny mempunyai masalah berat badan, lalu menemui doktor
untuk mendapatkan rawatan dan nasihat. Daripada pertemuan
singkat itu dia dinasihatkan supaya berlari 16km sehari selama
sebulan. Doktor Sin Chan juga memberi jaminan bahawa cara itu
amat berkesan. Jenny mengikut nasihat yang diberikan. Selepas
30 hari mengamalkan, berat badannya turun sebanyak 10 kg. Dia
terlalu gembira lalu menelifon Doktor Sin Chan. "Tapi sayer ader
masalah besar nih...." katanyer. "Apa masalah awak?" DOKTOR
bertanyer..... "Macam mana saya nak balik doktor,
skang nie,....saya berada 480km dari umah........ cheers
avatar
musliha mustapha

Posts : 762
Join date : 2009-01-21

View user profile

Back to top Go down

ECONOMIC AMBI-PUR

Post  ayeesha on Sat Jan 31, 2009 2:18 am

Bahan : 1 lemon (limau purut pon bole), 3 tangkai cungkil gigi (toothpicks)

Cara ; Kupas kulit lemon mcm dlm gambar, gunakan cungkil gigi utk menyengkang kulit lemon. Bravo!! (Rasanya idea ni tak la mengarut sgt kan?)




ayeesha
Admin

Posts : 147
Join date : 2008-12-28
Age : 38
Location : Cheras, KL

View user profile http://frenz.userboard.net

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  normazura on Sat Jan 31, 2009 3:00 pm

bagus la ko mek sah ... idea menarik ... mmg aku pon tak brape gemar bab2 letak menda2 wangi kimia kat dalam kete@umah ... hubby aku yg suke bangat .... korang bayangkan la setiap kali masuk kete ... kita dok sedut bhn kimia ... mana la tak cepat mampus ....
avatar
normazura

Posts : 240
Join date : 2009-01-19
Age : 38
Location : kg jeruas, sega raub @ sri andalas, klang

View user profile

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  yard dean on Tue Feb 03, 2009 12:38 am

normazura wrote:bagus la ko mek sah ... idea menarik ... mmg aku pon tak brape gemar bab2 letak menda2 wangi kimia kat dalam kete@umah ... hubby aku yg suke bangat .... korang bayangkan la setiap kali masuk kete ... kita dok sedut bhn kimia ... mana la tak cepat mampus ....

phuh infomatif sunggh...
avatar
yard dean

Posts : 247
Join date : 2009-02-02
Age : 38
Location : jb johor..

View user profile http://www.apple-ijau.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  ayeesha on Tue Feb 03, 2009 2:17 pm

Selain berfungsi utk mewangikn keta....perfume tu pon ade dual function dlm menghalau benda2 halus jgk! hahahaha.... Razz

ayeesha
Admin

Posts : 147
Join date : 2008-12-28
Age : 38
Location : Cheras, KL

View user profile http://frenz.userboard.net

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  normazura on Tue Feb 03, 2009 7:00 pm

weh auk neh ... takukk keh dengor ... kerayan keh ... jgn la auk cakak hok bebukan ...
avatar
normazura

Posts : 240
Join date : 2009-01-19
Age : 38
Location : kg jeruas, sega raub @ sri andalas, klang

View user profile

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  yard dean on Tue Feb 03, 2009 10:11 pm

ayeesha wrote:Selain berfungsi utk mewangikn keta....perfume tu pon ade dual function dlm menghalau benda2 halus jgk! hahahaha.... Razz
(bertanya dengan suara gak perlahan dan takut takut..) benda halus takut buah limau ke pencungkil gigi??
avatar
yard dean

Posts : 247
Join date : 2009-02-02
Age : 38
Location : jb johor..

View user profile http://www.apple-ijau.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  cliey on Wed Feb 04, 2009 12:55 pm

1. Tahukah anda apabila 350ml air yang diambil dari sinki dan kemudiannya dituangkan ke dalam cerek yang mengandungi 150ml air suling dan dibiarkan terdedah kepada nyalaan api bersuhu 100 darjah celcius akan menghasilkan satu cecair yang dinamakan air masak.
2. Tahukan anda bahawa seorang manusia normal tidak boleh menyentuh telinganya sendiri menggunakan siku.
3. Percayakah anda yang air sirap merupakan salah satu bahan asas dalam pembinaan sebuah helikopter. Ini kerana kajian telah dibuat, seorang pembina helikopter memerlukan air sirap untuk menghilangkan keletihan semasa membuat helikopter, tanpa air sirap mungkin helikopter tersebut tidak dapat disiapkan.
4. Sebuah kereta yang dipandu selaju 220 km/j tidak akan dapat memotong kereta yang dipandu selaju 40km/j sekiranya kereta-kereta tersebut dipandu dari arah yang bertentangan
5. Tahukah Anda dalam bahasa Inggeris dan Italy , jurugambar dikenali sebagai paparazi. Perkataan itu dipercayai diambil dari watak paparazzo dalam filem La Dolce Vita yang diterbitkan oleh Federico Fellini pada tahun 1960. Dalam bahasa melayu pula, ayah kepada seorang budak yang bernama Razzi juga boleh dikenali dengan nama papa Razzi.
6. Tahukah Anda bendera negara Denmark telah dicipta 700 tahun lampau, menjadikan bendera paling lama digunakan di dunia lebih lama daripada penggunaan susu cap bendera.
7. Tahukah Anda magnet ialah sejenis logam yang juga digelar besi berani. Sebagaimana namanya magnet ialah besi yang berani menarik butir-butir besi lain kearahnya. Bagaimanapun orang yang diupah untuk menarik kereta bukanlah magnet.
8. Tahukah Anda cicak memutuskan muz: ekornya apabila diganggu. Apabila cicak menyedari yang dia diekori oleh sesuatu, ia akan memutuskan ekornya supaya benda itu tidak mengekorinya lagi atas alasan tanpa ekor sudah tentu ia tidak akan diekori lagi.
9. Tahukah Anda burung dapat pulang ke sarangnya walaupun telah keluar kadangkala hingga beribu kilometer daripada sarangnya tanpa sesat atau silap walaupun tanpa bantuan kompas. Ini kerana setiap sarang burung mempunyai alamatnya yang tersendiri sebenarnya.
10. Tahukah Anda bunyi perkataan lempeng dan tempeleng adalah hampir sama walaupun ia berbeza dari segi rupa bentuknya. Tapi, walau bagaimanapun orang yang kena tempeleng masih boleh memakan lempeng apabila dia berasa lapar.
11. Tahukah Anda gunung berapi yang berusia tiga ratus tahun disahkan masih aktif untuk meletup. Tapi mengikut kajian ahli gunung, api elektrik di rumah kita tidak akan aktif jika tidak membayar bilnya selama tiga bulan.
12. Tahukah Anda orang yang tidak pernah kisah langsung tentang wang ringgit, pangkat, kedudukan dan harta dunia ialah Orang Utan.
13. Tahukah Anda ahli sains seluruh dunia bersepakat jika nasi ayam dimakan sewaktu lapar, perut kita akan mengalami satu tindakbalas yang berupa kekenyangan. Nasi ayam juga boleh digunakan sebagai ubat untuk nenggembirakan hati kita bila nasi ayam yang dimakan itu dibelanja oleh kawan kita.
14. Dan tahukah anda bahawa hampir kesemua pembaca buletin ini telah mencuba untuk menyentuh telinga menggunakan siku.

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy lol! afro scratch king geek cherry drunken
avatar
cliey

Posts : 184
Join date : 2009-01-19
Age : 38
Location : Krau 1

View user profile

Back to top Go down

FUNNY SIGNAGE

Post  ayeesha on Fri Feb 06, 2009 12:48 am














ayeesha
Admin

Posts : 147
Join date : 2008-12-28
Age : 38
Location : Cheras, KL

View user profile http://frenz.userboard.net

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  normazura on Sat Feb 07, 2009 12:21 am

yard dean wrote:
ayeesha wrote:Selain berfungsi utk mewangikn keta....perfume tu pon ade dual function dlm menghalau benda2 halus jgk! hahahaha.... Razz
(bertanya dengan suara gak perlahan dan takut takut..) benda halus takut buah limau ke pencungkil gigi??

kekekekkekkek ....... mat nye aok neh atie ..... mcm hok keh selalu sebut kat anak murid keh .... "YOU ARE VERY THE MOIST" ..... ekekkekek
dua2 pon depa takut ...... ishkkkkk meremang bulu rome keh
avatar
normazura

Posts : 240
Join date : 2009-01-19
Age : 38
Location : kg jeruas, sega raub @ sri andalas, klang

View user profile

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  musliha mustapha on Mon Feb 09, 2009 11:41 am

Pada satu masa ada 2 ekor anjing.anjing A dan anjing B.Mereka berdua tinggal di sebuah pulau bernama pulau Niza.Setelah agak lama di situ mereka merasa bosan dan berhasrat untuk pindah ketempat lain.lalu si anjing A nie pun mencadangkan perkara itu kepada rakannya.


Setelah persetujuan di capai anjing A tadi mengadakan latihan dengan belari 20 kilometer sehari,angkat berat dan berjogging ( iya la menguatkan stamina untuk berenang ke seberang ).Tapi anjing B tadi buat selamba je...tak ada persiapan langsung.

Lalu anjing A nie tadi bertanye "eh..kau tak buat persiapan ke? rileks je?


Anjing B menjawab "tak payah buat persiapan semua dah siap".


Anjing A nie hairan dan berkata pada anjing B.."lantak kau la. " dan terus dengan latihannya..


Maka hari yang di nantikan pun tiba..maka berenang la si anjing tadi ke seberang..dia menyangkakan yang kawanya sianjing B masih lagi berada di pulau Niza...tetapi alangkah terkejutnya dia bila mendapati yang rakannya anjing B telah sampai dan sedang rileks di tepi pantai je..lalu sianjing A nie bertanya pada anjing B

" Macamana kau bleh sampai dulu?"

..................ermmmm.........

Lalu jawap si anjing B.. AKU KAN ANJING LAUT!!!

bounce rabbit confused
avatar
musliha mustapha

Posts : 762
Join date : 2009-01-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  fazrijohari on Sun Feb 15, 2009 2:22 am

If you can read the following paragraph, forward it on to your friends and the person that sent it to you with 'yes' in the subject line.

Only great minds can read this

This is weird, but interesting!


fi yuo cna raed tihs, yuo hvae a sgtrane mnid

too
Cna yuo raed tihs? Olny 55 plepoe out of 100 can.
i cdnuolt blveiee taht I cluod aulaclty uesdnatnrd waht I was rdanieg. The phaonmneal pweor of the hmuan mnid, aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it dseno't mtaetr in waht oerdr the ltteres in a wrod are, the olny iproamtnt tihng is taht the frsit and lsat ltteer be in the rghit pclae. The rset can be a taotl mses and you can sitll raed it whotuit a pboerlm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe. Azanmig huh? yaeh and I awlyas tghuhot slpeling was ipmorantt! if you can raed tihs forwrad it

FORWARD ONLY IF YOU CAN READ
Laughing

fazrijohari

Posts : 37
Join date : 2009-02-10
Age : 38
Location : pasir gudang

View user profile

Back to top Go down

AMAZING 3-D STREET ART

Post  ayeesha on Sun Feb 22, 2009 7:13 pm
















ayeesha
Admin

Posts : 147
Join date : 2008-12-28
Age : 38
Location : Cheras, KL

View user profile http://frenz.userboard.net

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  ayeesha on Sun Feb 22, 2009 7:19 pm

X yah gi jauh2 utk vacation shilla! Lukis jer tmpt idaman shilla tue.....pas tu ambik la gambar.....bukannye ade org tau pon.......yg pentingnya, bukti bergambar tu dah ade! kah....kah...kah... Razz Duit pon save ape dlm keadaan ekonomi x menentu nih. hehehe.... Cool

ayeesha
Admin

Posts : 147
Join date : 2008-12-28
Age : 38
Location : Cheras, KL

View user profile http://frenz.userboard.net

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum