Ha...Ha...Ha....

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  shamshillah on Fri Feb 27, 2009 11:25 pm

ayeesha wrote:X yah gi jauh2 utk vacation shilla! Lukis jer tmpt idaman shilla tue.....pas tu ambik la gambar.....bukannye ade org tau pon.......yg pentingnya, bukti bergambar tu dah ade! kah....kah...kah... Razz Duit pon save ape dlm keadaan ekonomi x menentu nih. hehehe.... Cool

i'm confused with this post...hehe..tak thrill la amik gambo n tampal background..

shamshillah

Posts : 316
Join date : 2009-01-20

View user profile

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  yard dean on Sun Mar 01, 2009 12:13 am

tdkan aku tgk majalah 3, rupenye kat jb da satu TAMU cam kat serawak.. aku ingta buleh la pi tamu tu, pakai baju sarawak.. amek gambar dah boley feeling pegi sarawak..
avatar
yard dean

Posts : 247
Join date : 2009-02-02
Age : 38
Location : jb johor..

View user profile http://www.apple-ijau.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  musliha mustapha on Tue Mar 17, 2009 9:11 am

yard dean wrote:tdkan aku tgk majalah 3, rupenye kat jb da satu TAMU cam kat serawak.. aku ingta buleh la pi tamu tu, pakai baju sarawak.. amek gambar dah boley feeling pegi sarawak..
...aku ada 1 soklan misteri pasal TAMU ni...kalau pasar doang panggei TAMU.TETAMu doang panggei apa ekk? aku ada gak hajat nak nanye org2 kat sini,tapi takot lak kena buang negara karang,,ekekekeke.... cyclops
avatar
musliha mustapha

Posts : 762
Join date : 2009-01-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  yard dean on Tue Mar 17, 2009 9:52 pm

musliha mustapha wrote:
yard dean wrote:tdkan aku tgk majalah 3, rupenye kat jb da satu TAMU cam kat serawak.. aku ingta buleh la pi tamu tu, pakai baju sarawak.. amek gambar dah boley feeling pegi sarawak..
...aku ada 1 soklan misteri pasal TAMU ni...kalau pasar doang panggei TAMU.TETAMu doang panggei apa ekk? aku ada gak hajat nak nanye org2 kat sini,tapi takot lak kena buang negara karang,,ekekekeke.... cyclops
diorang panggil PEPASAR.. afro
avatar
yard dean

Posts : 247
Join date : 2009-02-02
Age : 38
Location : jb johor..

View user profile http://www.apple-ijau.blogspot.com

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  musliha mustapha on Fri Mar 20, 2009 2:51 pm

yard dean wrote:
musliha mustapha wrote:
yard dean wrote:tdkan aku tgk majalah 3, rupenye kat jb da satu TAMU cam kat serawak.. aku ingta buleh la pi tamu tu, pakai baju sarawak.. amek gambar dah boley feeling pegi sarawak..
...aku ada 1 soklan misteri pasal TAMU ni...kalau pasar doang panggei TAMU.TETAMu doang panggei apa ekk? aku ada gak hajat nak nanye org2 kat sini,tapi takot lak kena buang negara karang,,ekekekeke.... cyclops
diorang panggil PEPASAR.. afro
,,wakakak pepasar,aku takut juga kut kena penampar,,uhuhuhuhh...shilla nak melukis scenery ? lukis org lidi pun blom tentu dia pandai laa sha,,huahuahuaaaa...aku lg teror,lukis rumah masa peksa form 3,habu kata ""ko jawap soalan yg mana mus ? apsal ko lukis UFO ?"" wakakakak,,hebat kan aku hebat kann,,,,wakakaka.... rabbit cyclops
avatar
musliha mustapha

Posts : 762
Join date : 2009-01-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Ha...Ha...Ha....

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum