mohd fazri johari

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: mohd fazri johari

Post  shamshillah on Tue Feb 24, 2009 10:14 pm

yard dean wrote:
fazrijohari wrote:eh eh eh... pepandai je ko nak jadi matchmaker ye, makcik2 aku dah cukup ramai nak jadi matchmaker, cukup la wei... right now i want a piece of peace in my life kejap... BOSS ada ke si shila ni nak jodohkan kita... memandai je ko ni shila lol!
huh.. apekes...aku ngan fazri satu kombinasi tak berap bagus..nanti akan terjadi ketidakseimbangan jisim dan material..


Laughing Laughing Laughing Twisted Evil

shamshillah

Posts : 316
Join date : 2009-01-20

View user profile

Back to top Go down

Re: mohd fazri johari

Post  Dato' K on Thu Feb 26, 2009 9:44 pm

yard dean wrote:
musliha mustapha wrote:
shamshillah wrote:
fazrijohari wrote:aku minat yg lagi sorang tu la.. ko igt x mazwan.. hehehe.. tp aku mlas nak layan cintan2 nih..
loves need money ma.. (bg aku la org lain mgkin lain opinion kan..)

BTN one of the best thing in my life.. best giler cakap luu..

bounce

i agree 100%..love need money..
....actually not really,,yet WTF that i'm doing here in brunei ....hahahha,,stress gak ni...anyhow,cinta ni pelik,mcm sambal belacan,dah tau pedas,cicahhh jugaakkk....
I love you

love needs money?? murah beno nilai cinta korang nih..

menilai, mengharap dan mencari cinta dengan ehsan ringgit mmg sesuatu yang murah sifatnya...tapi bila hati tertaut cinta, wang ringgit mmg kena pakai la weiiii....tak caye cuba try test
avatar
Dato' K

Posts : 436
Join date : 2009-01-17
Age : 38
Location : seremban 2, cheroh darul makmur

View user profile

Back to top Go down

Re: mohd fazri johari

Post  shamshillah on Fri Feb 27, 2009 5:30 pm

honestly...kalo xde duit mcm mana nak hidup...cinta aje x cukup tie...bukn la meminta yg mahal..sekadar keperluan asas..kata la suami tu mampu beli beras n sardin je..nak beli beras n sardin pun perlu duit kan...lg satu aku x larat la mkn nasi lauk sardin tiap2 hari..nak gak beli ikan bilis or ikan masin..ate kalo xde duit mcm mana....kalo kita senang kita bole kongsi ngan org lain..lebih bnyk zakat bole byr..aku byr zakat pendapatan, so bole tolak income tax..kan lebih baik byr zakat dr byr income tax kat kerajaan msia yg guna duit tah g mana? tanggungjawab suami kena bagi nafkah batin dan zahir..nafkah zahir tu temasuk la makanan, pakaian,tpt tinggal, utilities yg lain2 mengikut kemampuan..antara keperluan lain ialah insuran life, medical n education..perlu duit suma tuh...nanti anak dah besor nak masuk univ or tpt2 belajar yg lain x yah mintak loan kalo mak bapak berkemampuan..lg satu kalo kena sakit kronik, bukan perlu duit yg bnyk..masa depan anak2 mcm mana?..realitinya mmg bnyk yg bercerai krn kemiskinan...kalo x bercerai maka hidup anak-bini x terurus pulak..kesian...lg satu..maintenance kecantikan bini lps bersalin..igt senang ke nak jaga..kena gak beli bedak sejuk ke, pakai sabun mandi wangi ke..walaupun harga seringgit dua...ada lg ke yg harga mcm ni..kalo pakai yg terlalu murah kang, kulit aku nih allergic...kulit kasar n tumbuh gatal2 kang, suami gak x mau nak dekat..bukan perlu duit ke nak jd cantik utk suami? kehidupan berkeluarga sekrg mmg memerlukan belanja yg tinggi..aku tgk baju anak2 lebih mahal dr baju mak bapak..bole gak kalo aku nanti kalo dah ada anak nak jimat punya pasal recycle je baju anak2 abg aku yg dah besor..tp sanggup ke aku meminta begitu sekali...nak gak aku membeli baju pumpkin patch brg sehelai dua utk anak aku...hehehe..susah tie kalo dpt laki x berduit..tp kalo dpt laki berduit tp kedekut pun susah gak...hahahaha..harap laki aku nanti pemurah la org nyer..

shamshillah

Posts : 316
Join date : 2009-01-20

View user profile

Back to top Go down

Re: mohd fazri johari

Post  yard dean on Fri Feb 27, 2009 9:22 pm

shamshillah wrote:honestly...kalo xde duit mcm mana nak hidup...cinta aje x cukup tie...bukn la meminta yg mahal..sekadar keperluan asas..kata la suami tu mampu beli beras n sardin je..nak beli beras n sardin pun perlu duit kan...lg satu aku x larat la mkn nasi lauk sardin tiap2 hari..nak gak beli ikan bilis or ikan masin..ate kalo xde duit mcm mana....kalo kita senang kita bole kongsi ngan org lain..lebih bnyk zakat bole byr..aku byr zakat pendapatan, so bole tolak income tax..kan lebih baik byr zakat dr byr income tax kat kerajaan msia yg guna duit tah g mana? tanggungjawab suami kena bagi nafkah batin dan zahir..nafkah zahir tu temasuk la makanan, pakaian,tpt tinggal, utilities yg lain2 mengikut kemampuan..antara keperluan lain ialah insuran life, medical n education..perlu duit suma tuh...nanti anak dah besor nak masuk univ or tpt2 belajar yg lain x yah mintak loan kalo mak bapak berkemampuan..lg satu kalo kena sakit kronik, bukan perlu duit yg bnyk..masa depan anak2 mcm mana?..realitinya mmg bnyk yg bercerai krn kemiskinan...kalo x bercerai maka hidup anak-bini x terurus pulak..kesian...lg satu..maintenance kecantikan bini lps bersalin..igt senang ke nak jaga..kena gak beli bedak sejuk ke, pakai sabun mandi wangi ke..walaupun harga seringgit dua...ada lg ke yg harga mcm ni..kalo pakai yg terlalu murah kang, kulit aku nih allergic...kulit kasar n tumbuh gatal2 kang, suami gak x mau nak dekat..bukan perlu duit ke nak jd cantik utk suami? kehidupan berkeluarga sekrg mmg memerlukan belanja yg tinggi..aku tgk baju anak2 lebih mahal dr baju mak bapak..bole gak kalo aku nanti kalo dah ada anak nak jimat punya pasal recycle je baju anak2 abg aku yg dah besor..tp sanggup ke aku meminta begitu sekali...nak gak aku membeli baju pumpkin patch brg sehelai dua utk anak aku...hehehe..susah tie kalo dpt laki x berduit..tp kalo dpt laki berduit tp kedekut pun susah gak...hahahaha..harap laki aku nanti pemurah la org nyer..
aku ni idak la kata aku tak nak duit.. cuma pada aku takkan la takdeduit/kurang duit maka menjadi sekatan untk bercinta.. kalau dah tak berapa berduit buat la cara takberduit, dulu masa kita belajar belajar, masa duit pon mengharap mak abah/jpa/ptptn.. member aku sanggup tu mengarang surat hantar pos, pasal mahal tu johor perlis nak bergayut tepon.. jd maksud aku takkan tak berharta maka takleh bercinta.. kalau camtu murahnye nilai cinta, cinta ni satu anugerah takde galang ganti, cam oksigen gak, tak payah pakai duit, hakmilik semua, bercintalah, kalau tak jumpa org nak dicintai, maka cintai Allah..maka bergegar la seluruh saraf menikmati lazatnya cinta sejati..duit muit tu aksesories je...kalau ada mudah idup kalau takde hidup mesti terus..
avatar
yard dean

Posts : 247
Join date : 2009-02-02
Age : 38
Location : jb johor..

View user profile http://www.apple-ijau.blogspot.com

Back to top Go down

Re: mohd fazri johari

Post  cliey on Sat Feb 28, 2009 3:28 pm

huhu! panjang hujah shilla!.. Very Happy
nak lawo meh beli sabun eumora ngan aku!wraghahhahahahah Twisted Evil Twisted Evil
avatar
cliey

Posts : 184
Join date : 2009-01-19
Age : 38
Location : Krau 1

View user profile

Back to top Go down

Re: mohd fazri johari

Post  musliha mustapha on Sat Feb 28, 2009 10:32 pm

SHOWWW ME THE MONEEYYYYY.................. lol!
avatar
musliha mustapha

Posts : 762
Join date : 2009-01-21

View user profile

Back to top Go down

Re: mohd fazri johari

Post  yard dean on Sat Feb 28, 2009 11:40 pm

musliha mustapha wrote:SHOWWW ME THE MONEEYYYYY.................. lol!
I love Black err.. Malay People!!
avatar
yard dean

Posts : 247
Join date : 2009-02-02
Age : 38
Location : jb johor..

View user profile http://www.apple-ijau.blogspot.com

Back to top Go down

Re: mohd fazri johari

Post  najib on Mon Mar 02, 2009 12:42 am

zackzaidi wrote:
najib wrote:aku pun tgh coba igt2 muka arwah mat noor tu. pale

arwah mat noor? mat noor mane? bukan mohd noh kan kan? Rolling Eyes

bukan2...ni kwn kamal yg sama btn ngn aku pas spm dulu.

edy...apa citer mat noh...ko ada contact lg ka depa?
avatar
najib

Posts : 254
Join date : 2009-01-20
Age : 37
Location : kinrara, jln tun razak

View user profile http://najedlife.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: mohd fazri johari

Post  zackzaidi on Mon Mar 16, 2009 2:49 pm

najib wrote:bukan2...ni kwn kamal yg sama btn ngn aku pas spm dulu.

edy...apa citer mat noh...ko ada contact lg ka depa?

xdo bro... xtau dia keje mane n stay mane.. lostttt contact... signal aku x kuat.. hehehhe

zackzaidi

Posts : 128
Join date : 2009-02-03

View user profile

Back to top Go down

fazriii?

Post  aswat aziz on Mon Mar 16, 2009 6:07 pm

Akum... tumpang lalu jap... Ngko n i fazri yang budak baik yg kalu pijak semut pun x mati tu ke.. Mata sepet macam apek tukang jahit cerita Ali Baba bujang lapok tu ke... Cuba refreshkan memori aku jap... Question

aswat aziz

Posts : 22
Join date : 2009-03-09

View user profile

Back to top Go down

Re: mohd fazri johari

Post  najib on Tue Mar 17, 2009 12:37 am

aswat aziz wrote:Akum... tumpang lalu jap... Ngko n i fazri yang budak baik yg kalu pijak semut pun x mati tu ke.. Mata sepet macam apek tukang jahit cerita Ali Baba bujang lapok tu ke... Cuba refreshkan memori aku jap... Question

hamboih Razz Razz Razz Razz
avatar
najib

Posts : 254
Join date : 2009-01-20
Age : 37
Location : kinrara, jln tun razak

View user profile http://najedlife.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: mohd fazri johari

Post  zamrirauf on Tue Sep 08, 2009 11:23 am

salam...wah penuh dengan drama idup ko yer. Siap mengaku johorian lagi. jaga2 nanti kerakyatan pahang ko ditarik balik..x bleh balik gali. Sepupu ko yang dok ulu dong tue apa citer.
avatar
zamrirauf

Posts : 48
Join date : 2009-09-04

View user profile

Back to top Go down

Re: mohd fazri johari

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum