sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Page 6 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  mie toreros on Tue Sep 15, 2009 3:50 pm

shila nak wat buaian automatik la ngan blender tu kan shila....??
avatar
mie toreros

Posts : 125
Join date : 2009-07-12
Age : 38
Location : somewhere in langkawi

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  shamshillah on Tue Sep 15, 2009 4:18 pm

zckyra wrote:najib ada blender x? kasi aku blender 1...

ok gak ade bleh request hadiah utk baby yek... bayi mane tau pakai blender la shila...
ko memasak ke skang, asik nk blender lak.... Rolling Eyes[/quote]

bkn request adiah baby la..hadiah kawin la..aku memasak la sekrg..laki aku tuh asik suh aku masak je..tp aku puas ati tgk dia mkn..lum rasa lg dia ckp tgk pun dah nampak sedap..berselera dia mkn...misi aku nak jd kan dia gemuk..masalahnye bila dah masak kat umh aku lak la yg betambah gemuk...dah la sibuk suh aku kuruskan badan pakai korset n segala..aku nak masak singgang n sup sayur je dia x kasi...masalah betul la...

shamshillah

Posts : 316
Join date : 2009-01-20

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  sahril sarudin on Tue Sep 15, 2009 4:27 pm

shamshillah wrote:
zckyra wrote:najib ada blender x? kasi aku blender 1...

ok gak ade bleh request hadiah utk baby yek... bayi mane tau pakai blender la shila...
ko memasak ke skang, asik nk blender lak.... Rolling Eyes

bkn request adiah baby la..hadiah kawin la..aku memasak la sekrg..laki aku tuh asik suh aku masak je..tp aku puas ati tgk dia mkn..lum rasa lg dia ckp tgk pun dah nampak sedap..berselera dia mkn...misi aku nak jd kan dia gemuk..masalahnye bila dah masak kat umh aku lak la yg betambah gemuk...dah la sibuk suh aku kuruskan badan pakai korset n segala..aku nak masak singgang n sup sayur je dia x kasi...masalah betul la...[/quote]

ermmm..aku dengar2 citer ko le LWM..tol ke shillah? gigih tol ko skang yer shillah..ni aku nak nasihat sket ni..ko pun kata skang ni ko sedang gigih berusaha nak dapat kan baby kan..oleh sbb ittew jgn ler ko gemok kan lagi laki ko ittew..natijah nyer bila dah dua2 gemok maka kebarangkalian nak cepat dapat anak ittew agak susah ler katanya..ko pun maklum kan..posisi nyer amat terhad..so ko nak wat deep penatration pun susah..alkisahnyerrrrrrrr..
avatar
sahril sarudin

Posts : 303
Join date : 2009-02-26
Age : 38
Location : kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  zckyra on Tue Sep 15, 2009 4:28 pm

eheheheheee sebut pasal hadiah kawen, aku pun x sempat bg ko hadiah kawen kan? hehehe
ko ni kang aku hadiahkan blender kat ko yg murah2 punya ko x nak.. nak yg mahal2 tue muflis lak aku.. x pun aku bg blender mak aku je.. bukannya mak aku larat masak dah pun skang nie...
ko ade masa nak masak la ye shila skang ni, x panat ke ko blk keje masak,, mlm kang keje wajib lak tue.. ehehehehehee skadar meminjam kate2 kakaks aku yg dah kawen.... Laughing Razz

zckyra

Posts : 234
Join date : 2009-03-27

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  shamshillah on Tue Sep 15, 2009 5:08 pm

zckyra wrote:eheheheheee sebut pasal hadiah kawen, aku pun x sempat bg ko hadiah kawen kan? hehehe
ko ni kang aku hadiahkan blender kat ko yg murah2 punya ko x nak.. nak yg mahal2 tue muflis lak aku.. x pun aku bg blender mak aku je.. bukannya mak aku larat masak dah pun skang nie...
ko ade masa nak masak la ye shila skang ni, x panat ke ko blk keje masak,, mlm kang keje wajib lak tue.. ehehehehehee skadar meminjam kate2 kakaks aku yg dah kawen.... Laughing Razz

zc aku makan vitamin tambah tenaga hehe...setakat ni laki aku puas ati la...hehe

shamshillah

Posts : 316
Join date : 2009-01-20

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  zckyra on Tue Sep 15, 2009 5:23 pm

wow I love you I love you

zckyra

Posts : 234
Join date : 2009-03-27

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  mie toreros on Tue Sep 15, 2009 5:31 pm

tenaga apa tu shilla..???aku bleh ker? hahahahah
avatar
mie toreros

Posts : 125
Join date : 2009-07-12
Age : 38
Location : somewhere in langkawi

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  sahril sarudin on Tue Sep 15, 2009 5:35 pm

shamshillah wrote:
zckyra wrote:eheheheheee sebut pasal hadiah kawen, aku pun x sempat bg ko hadiah kawen kan? hehehe
ko ni kang aku hadiahkan blender kat ko yg murah2 punya ko x nak.. nak yg mahal2 tue muflis lak aku.. x pun aku bg blender mak aku je.. bukannya mak aku larat masak dah pun skang nie...
ko ade masa nak masak la ye shila skang ni, x panat ke ko blk keje masak,, mlm kang keje wajib lak tue.. ehehehehehee skadar meminjam kate2 kakaks aku yg dah kawen.... Laughing Razz

zc aku makan vitamin tambah tenaga hehe...setakat ni laki aku puas ati la...hehe

hati laki ko berjaya ko puaskan shillah..hati ko plak camna? puas ke idak..opssssssssss Question Exclamation Question Exclamation
avatar
sahril sarudin

Posts : 303
Join date : 2009-02-26
Age : 38
Location : kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  zckyra on Tue Sep 15, 2009 5:43 pm

rasa cam tengok iklan lak aku nih.... he he he...
sahril ko ada produk len lak ke khas utk shila.... ahaks,,
Wink

zckyra

Posts : 234
Join date : 2009-03-27

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  shamshillah on Wed Sep 16, 2009 10:22 am

mie toreros wrote:tenaga apa tu shilla..???aku bleh ker? hahahahah

tunggu ko kawin la mie..baru la ko perlu tenaga tuh..ha cepat2 la cari bini...

shamshillah

Posts : 316
Join date : 2009-01-20

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  zckyra on Wed Sep 16, 2009 10:47 am

shamshillah wrote:
mie toreros wrote:tenaga apa tu shilla..???aku bleh ker? hahahahah

tunggu ko kawin la mie..baru la ko perlu tenaga tuh..ha cepat2 la cari bini...

ala mie, shila, aku blum kawen pun dah ada dah tenaga tu, tp kene la bayar tiap2 bulan,,,..
TENAGA NASIONAL BERHAD......wakakakakakakakakaaakakaaaaa.... tongue cheers

zckyra

Posts : 234
Join date : 2009-03-27

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  sahril sarudin on Wed Sep 16, 2009 11:58 am

zckyra wrote:rasa cam tengok iklan lak aku nih.... he he he...
sahril ko ada produk len lak ke khas utk shila.... ahaks,,
Wink

ntah ler zack..kalau kat pasaran berlambak kita dgr kan..tapi itu semua ada tambah bahan kimikal..tapi kan aku amat percaya ler ngan khasiat daun sireh..coba coba kan lah yer..selamat merapat.. Exclamation Exclamation
avatar
sahril sarudin

Posts : 303
Join date : 2009-02-26
Age : 38
Location : kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  najib on Wed Sep 16, 2009 5:53 pm

khasiat daun sireh? apatuh? Question Question
avatar
najib

Posts : 254
Join date : 2009-01-20
Age : 37
Location : kinrara, jln tun razak

View user profile http://najedlife.blogspot.com/

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  sahril sarudin on Thu Sep 17, 2009 11:05 am

najib wrote:khasiat daun sireh? apatuh? Question Question

ishh ko ni najib..ni khasiat utk org pompuan jer..org lelaki tak yah ler tau..aku sbb dah tertau so dikecualikan..hehehehe..
avatar
sahril sarudin

Posts : 303
Join date : 2009-02-26
Age : 38
Location : kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  zckyra on Thu Sep 17, 2009 1:06 pm

pergh sahril, sungguh hebat ilmu bab2 keperempuanan + kekeluargaan mu ini ya.... nampaknya mus d dot2 pun dah hampir turun ranking ni... ahaks, setau aku, bab sireh2 rapat ni, org tua kt kg aku je selalu bciter, 2 pun kalu aku ada dorg berbisik2 sambil jeling2 serta tersengeh,, diowang pun cam syiok je bile citer cenggini,,, ke ke ke Basketball Basketball

zckyra

Posts : 234
Join date : 2009-03-27

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  sahril sarudin on Thu Sep 17, 2009 1:17 pm

zckyra wrote:pergh sahril, sungguh hebat ilmu bab2 keperempuanan + kekeluargaan mu ini ya.... nampaknya mus d dot2 pun dah hampir turun ranking ni... ahaks, setau aku, bab sireh2 rapat ni, org tua kt kg aku je selalu bciter, 2 pun kalu aku ada dorg berbisik2 sambil jeling2 serta tersengeh,, diowang pun cam syiok je bile citer cenggini,,, ke ke ke Basketball Basketball

hehehehe..pernah terbaca jer zack oii..kalau tak masakan nenek wok tu boleh berlaki muda..tapi tu lah..sian dia kan..hah ko pun boleh ler start letak daun sireh tu..maklum ler masa ko dah semakin hampir ni..eee..seram sejuk aku dibuat nyer..lebih2 lagi lepas baca pengalaman daddy boi ittew..bertambah ngeri dibuatnya.. Exclamation Exclamation
avatar
sahril sarudin

Posts : 303
Join date : 2009-02-26
Age : 38
Location : kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  zckyra on Thu Sep 17, 2009 1:21 pm

camner aku nak letak sahril oii, kene rendam dulu ke, masak dalam oven ke, potong dadu ke..
pas 2 daun sireh rapat tu ada jenisnye ke @ ada len sket bentuk n designnyer, ke cam janji sireh je... rapatla jawabnyer.... bounce bounce

zckyra

Posts : 234
Join date : 2009-03-27

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  sahril sarudin on Thu Sep 17, 2009 1:32 pm

zckyra wrote:camner aku nak letak sahril oii, kene rendam dulu ke, masak dalam oven ke, potong dadu ke..
pas 2 daun sireh rapat tu ada jenisnye ke @ ada len sket bentuk n designnyer, ke cam janji sireh je... rapatla jawabnyer.... bounce bounce

Laughing Laughing kelakar tol ler ko ni zack..daun sireh yang india2 kat malaysia kunyah tu er..ko letak jer kat tempat yang ko nak rapatkan ittew..kalau ko tak pasti camna nak letak kan..nanti ko jumpa aku..aku leh tolong letak kan..tak pun aku mintak tolong ngan daddy boi utk letak kan..hehehehe..masak ko kalau ngan daddy boi.. Twisted Evil Twisted Evil
avatar
sahril sarudin

Posts : 303
Join date : 2009-02-26
Age : 38
Location : kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  zckyra on Thu Sep 17, 2009 1:39 pm

adakah itew bermakna most of indian in malaysia rapat2 la mulutnya gitew har har har aharhahar affraid tongue
tempat letaknye itew apakah boleh di mata sebab mata aku 2,3 hari niew susah nk rapatkan.... haw haw haw haw liau Razz Razz
dd boi kalu, habis la blakang aku jwbnyer...... wakakakaakaaaakakaaaa.. Basketball Basketball cheers cheers lol! lol! afro

zckyra

Posts : 234
Join date : 2009-03-27

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  sahril sarudin on Thu Sep 17, 2009 1:52 pm

zckyra wrote:adakah itew bermakna most of indian in malaysia rapat2 la mulutnya gitew har har har aharhahar affraid tongue
tempat letaknye itew apakah boleh di mata sebab mata aku 2,3 hari niew susah nk rapatkan.... haw haw haw haw liau Razz Razz
dd boi kalu, habis la blakang aku jwbnyer...... wakakakaakaaaakakaaaa.. Basketball Basketball cheers cheers lol! lol! afro

WaKaKaKaKaKaKaKa.. What a Face What a Face kalau letak di mulut (mulut di sini dirujuk kepada mulut yang terletak di bahagian muka) cik zack oii..kesan nyer berbeza..jadi nyer tak boleh nak merapat..tu sbb diaorang suka bercakap dan amat bising..tak caya cuba gi persidangan MIC..tapi sebaliknya kalau diletak di tempat yang betul..maka merapat lah ia sepatutnya..bukan pulak terkatup yer..kalau dah terkatup haru ler plak kejadian nyer..mungkin ler zack aku rasa bahan yang ada dalam daun sireh ittew boleh menguatkan otot2 yang berada di kawasan ittew..wahhhhhh gittew..
avatar
sahril sarudin

Posts : 303
Join date : 2009-02-26
Age : 38
Location : kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  zckyra on Thu Sep 17, 2009 2:03 pm

wakakakakaaaakaaa, aku akan cube buktikan khasiat daun sireh rapat ini...... dengan menyuruh shila mencubenye nanti, dia leh wat praktikal trus, aku blum pas peksa amali lg,,,, wakakakaaakakaa,, cheers cheers

zckyra

Posts : 234
Join date : 2009-03-27

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  mie toreros on Tue Sep 22, 2009 5:28 pm

wei kalau x mujarab jgk daun sirih tu kan korang cuba daun ketum....rebus daun tu pastu cuba minum barang sekole dua sebelum aksi korang malam tu gerenti mujarab hahahaahhahaah
avatar
mie toreros

Posts : 125
Join date : 2009-07-12
Age : 38
Location : somewhere in langkawi

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  musliha mustapha on Wed Oct 07, 2009 4:50 pm

mie toreros wrote:wei kalau x mujarab jgk daun sirih tu kan korang cuba daun ketum....rebus daun tu pastu cuba minum barang sekole dua sebelum aksi korang malam tu gerenti mujarab hahahaahhahaah
,,perrhh..i komen je aku nak bg,,hebat mcm palattt koang skang ni ye,bak taipan Zc tu la,melampau batas aku yg tak terbatas nih,,..ekekekee...sirih payah nak cr la skang ni,manjakani lagi senang,nak kesat guna air pinang muda,nak wangi guna minyak wangi,,waakakakakaa... cheers cheers cheers
avatar
musliha mustapha

Posts : 762
Join date : 2009-01-21

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  musliha mustapha on Wed Oct 07, 2009 4:55 pm

zckyra wrote:wakakakakaaaakaaa, aku akan cube buktikan khasiat daun sireh rapat ini...... dengan menyuruh shila mencubenye nanti, dia leh wat praktikal trus, aku blum pas peksa amali lg,,,, wakakakaaakakaa,, cheers cheers
..aku alami nya udah,tp la pd aku kan,,kalo sedap2 sgt ni nanti,tiap2 taun lak beranak,sedap punya kes tak sempat tarik keluar sebelum inzal,opssssss terlebih blue sudah..wakakakaaa...nak plak utk ibu2 yg pernah beranak ni,dah itu lumrahnya hidup,yg muda akan tua,rambut hitam akan putih,( habu jek tak sempat putih nampak nya lol! lol! lol! )..yg ketat akan longgar,,aku sbg pihak pembangkang,aku merasakan.live naturally n happily,the more u try to accepting things,the more easy its gonna be....suami2 ni jgn dimanjakan sgt,nanti ko tak larat nak kunyah sireh,dia gi cari yg suka kunyah sireh coz selalu asyik dpt yg berbau sireh,berbau bacang n berbau tempoyak kita simpan dlm fridge bg tahan lama.... cheers cheers afro flower
avatar
musliha mustapha

Posts : 762
Join date : 2009-01-21

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  sahril sarudin on Thu Oct 08, 2009 4:02 pm

musliha mustapha wrote:
zckyra wrote:wakakakakaaaakaaa, aku akan cube buktikan khasiat daun sireh rapat ini...... dengan menyuruh shila mencubenye nanti, dia leh wat praktikal trus, aku blum pas peksa amali lg,,,, wakakakaaakakaa,, cheers cheers
..aku alami nya udah,tp la pd aku kan,,kalo sedap2 sgt ni nanti,tiap2 taun lak beranak,sedap punya kes tak sempat tarik keluar sebelum inzal,opssssss terlebih blue sudah..wakakakaaa...nak plak utk ibu2 yg pernah beranak ni,dah itu lumrahnya hidup,yg muda akan tua,rambut hitam akan putih,( habu jek tak sempat putih nampak nya lol! lol! lol! )..yg ketat akan longgar,,aku sbg pihak pembangkang,aku merasakan.live naturally n happily,the more u try to accepting things,the more easy its gonna be....suami2 ni jgn dimanjakan sgt,nanti ko tak larat nak kunyah sireh,dia gi cari yg suka kunyah sireh coz selalu asyik dpt yg berbau sireh,berbau bacang n berbau tempoyak kita simpan dlm fridge bg tahan lama.... cheers cheers afro flower

wakakakakaka..cam siot jer kan..segala macam bau keluar..
mus..bab yang ko cakap suami2 ni jgn dimanjakan sgt tu kan..aku harus membantah sekerasnya..harusnya lah suami2 ini dimanjakan sesangat..kalau boleh waktu nak tido tu biar dia tido cam nak menetek ngan ko..bukan apa..lumrahnya suami2 ni kalau dia nak menggatal kat luar walaupun isterinya 'mithali' sesangat dia akan tetap menggatal jugak..oleh itu dengan teringatkan bau2 an dicelah2 bedah isterinya itulah yang dapat mengekang suami nya dari bertindak di luar batasannya..hahahahaha
avatar
sahril sarudin

Posts : 303
Join date : 2009-02-26
Age : 38
Location : kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: sorang pun x sebut nama aku ek...isk...isk...isk

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 6 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum